PDA

View Full Version : Michael truet med at blod ville rende.

Shappert
03-25-2009, 03:11 PM
http://www.kjendis.no/2009/03/25/kjendis/michael_jackson/musikk/auksjon/5455405/

Latterlig :P Flere falske rykter.

Calaquendi
03-25-2009, 03:14 PM
HAHAHAHAHAHAHA! Trekke inn islamistiske terrorister ja. LOL!

Caroline
03-25-2009, 03:19 PM
HAHAHAHAHA :latter Michael blir den nye mafiaboosen. cool3 Så pass dere! Ikke noe tull under konsertene og slikt. Da vil det renne blod.

Shabana
03-25-2009, 03:30 PM
Latterlig... hva mer kan man si?

icon_slå

Calaquendi
03-25-2009, 03:43 PM
Må være den beste tabloidartikkelen i Norge om Michael..på en stund!

KOS
03-25-2009, 03:45 PM
Nå er det ingen hemmelighet at Dagbladet ansetter sjimpanser til å skrive nyheter.

Michael Jackson har en evne til å lokke de mest ignorante primatene ut av skapet.

Bare les kommentarene til folk under artikkelen. Rart verden fortsatt eksisterer med sånne fehuer tilstede.

Caroline
03-25-2009, 03:45 PM
Hahaha, ja! Denne er jo nesten bedre enn bringebær-lysene. :latter

Calaquendi
03-25-2009, 04:05 PM
Nå er det ingen hemmelighet at Dagbladet ansetter sjimpanser til å skrive nyheter.

Michael Jackson har en evne til å lokke de mest ignorante primatene ut av skapet.

Bare les kommentarene til folk under artikkelen. Rart verden fortsatt eksisterer med sånne fehuer tilstede.

Herregud, har nettop lagt fra meg to kommentarer der selv. Fullt av idioter og hønsehjerner som kommenterer. De irriterer grenseløst, og de folkene som kommenterer som de gjør er langt verre enn tabloidene selv. Det er disse som keeps the tabloids going. Sy igjen kjeften på dem, eller noe!

Mrs_Moonwalker
03-25-2009, 04:30 PM
:latter:latter

You go, Michael. :latter

Shabana
03-25-2009, 05:42 PM
Sy igjen kjeften på dem, eller noe!
:latter Make the world a better place! :latter

:latter:latter

You go, Michael. :latter
:latter :latter :latter

Shadowfax
03-25-2009, 09:32 PM
:latter Make the world a better place! :latter
:latter:latter:latter:latter

Yes, bring the guns, we are going to war! :latter

Becka
03-26-2009, 10:17 AM
Hvis jeg går inn på sider som det å leser kommentarene, blir jeg sittende å kommenntere alt som er negativt, i går gjorde jeg det, men så fikk jeg jo mail om at jeg måtte gjøre sånn og sånn for at det skulle bli publisert..Og det gikk ikke, dvs, jeg orket ikke, og tenkte, LIKE GREIT. Sånne kjøtthuer som slenger med leppa der nytter det ikke å forøke på en gang, selv hvor rolig og saklig man er. Jeg blir ikke hissig, men jeg bruker så sinnsykt mye tid på å skulle fortelle em hvordan ting er, slenge litt " gode kommentarer" tilbake osv. Æ gidd itj! Its not worth it! Verdt å forsvare Michael, men de som skriver sånnt piss er ikke verdt min tid. De har jo ikke peiling på fakta, det er jo ikke noe mer å si til det.

Og når det kommer til det som faktisk var artikkelen har jeg ikke mer å si enn: :latter:latter:latter

Caroline
04-04-2009, 04:55 PM
Oh no! Nå vil blodet renne... :S :P

Judge allows Michael Jackson auction to proceed

By Alex Dobuzinskis

LOS ANGELES (Reuters) - A judge on Friday denied Michael Jackson's attempt to rescue his Neverland Ranch possessions from an auction that will include memorabilia from the height of his 1980s popularity, but the pop star will get another hearing before the sale happens.

Los Angeles Superior Court Judge Brett Klein ruled in favor of Julien's Auction House, which plans to sell about 2,000 Jackson items April 22-25 in Beverly Hills, California.

Jackson's production company filed a lawsuit seeking the return of some items on March 4, the same day auctioneer Darren Julien arrived in Ireland to unveil the items on a tour.

(...)
Dere kan lese resten her: http://www.reuters.com/article/entertainmentNews/idUSTRE53300020090404

Calaquendi
04-04-2009, 06:23 PM
Her ville jeg faen meg bydd på det og GITT det til MJ om jeg hadde hatt penger altså.. Trist om auksjonen finner sted. Da håper jeg i såfall folk er smarte nok til å boikotte det.

Becka
04-04-2009, 11:51 PM
Uff. Nå vil jeg i allefall ikke forsøke å kjøpe noe. Hver gang jeg hadde sett på gjenstanden ville jeg fått dårlig samvittighet.

Stakkars. Dette er jo trosalt noen ting han har kjært. Kan ikke være moro. Håper det ordner seg, men da kan det jo se mørkt ut. :(

Caroline
04-05-2009, 11:11 AM
Huff ja...stakkars. :(

Her ville jeg faen meg bydd på det og GITT det til MJ om jeg hadde hatt penger altså.. Trist om auksjonen finner sted. Da håper jeg i såfall folk er smarte nok til å boikotte det.

DITTO.

KingOfPop
04-05-2009, 01:51 PM
Åja, dette har jeg hørt om. Michael truet med "Nation of Islam" lol. Kan være sant, tross alt har michael blitt muslim!!!

Mrs_Moonwalker
04-05-2009, 05:46 PM
Åja, dette har jeg hørt om. Michael truet med "Nation of Islam" lol. Kan være sant, tross alt har michael blitt muslim!!!

Michael har ikke blitt muslim, det er løgn og er tabloid BS. Ikke tro på alt du hører og leser.

Shabana
04-05-2009, 06:53 PM
Ikke tro på alt du hører og leser.
Hvis det er noe som er viktig når man en MJ- fan så er det å lære seg hvor lite man kan tro på media... de er bare ute etter å selge aviser/blader. Derfor anbefaler jeg å ta det meste med en klype salt og så se an saken etter som tiden går.

KingOfPop
04-07-2009, 12:46 PM
Michael har ikke blitt muslim, det er løgn og er tabloid BS. Ikke tro på alt du hører og leser.

Det kan godt hende at Michael har blitt muslim. Hvorfor er det så galt?

Shadowfax
04-07-2009, 02:55 PM
Det kan godt hende at Michael har blitt muslim. Hvorfor er det så galt?
Er ikke gale, men er ikke sant. Derfor hun reagerer.

Tabloid oppspinn...