View Full Version : Ny Harry Potter film
Shadowfax
07-17-2007, 12:19 AM
Hva synes dere om den?
Jeg synes den var bra men ikke verdens beste. Hyggelig og koselig familie film som rører på frykten til de små. Terningkast 4:thumbsup
Silje
07-17-2007, 10:53 AM
Har ikke fått sett den ennå jeg.. Men kommer nok til å se den.. Hørte at i forhold til de andre harry potter-filmene utspiller handlinga seg over kort tid..
cho89
07-22-2007, 11:59 AM
Ja, det har klippet handling veldig fort sammen!
En sikklig bommert er jo at Cho Chang, blir sett ut om som person som tystet på gruppen.
Når det var venninen hennes som gjorde det!8-26-03sinna
hm...men ellers så var filmen over gjennomsnitte!
charlotte
08-18-2007, 10:20 PM
Jeg er ikke fan av Harry Potter eller Ringenes Herre..skjønner meg ikke helt på det "eventyr-trolldom-greiene".
Men skrekk filmer derimot... :thumbsup
Jeg er ikke fan av Harry Potter eller Ringenes Herre..skjønner meg ikke helt på det "eventyr-trolldom-greiene".
Helt enig, forstår meg heller ikke på det! Men men, er det ikke godt folk liker forskjellige ting? hehe8-26-03fruits_apple
Elise
08-19-2007, 01:37 AM
Hallo folkens!
Jeg ELSKER fantasy greier, men det må være gjort på en bra måte, som Harry Potter og Ringenes Herre synes jeg. Det er alt for mange tullete fantasy filmer nå for tide, som Narnia. Den synes jeg var helt grusom!
Uansett, selvfølgelig så jeg den nye filmen.
Jeg synes ikke den var kjempebra, for den er alt for kort. Boka er på 800 sider, mens filmer er litt over to timer. Jeg synes også denne tittelen er den svakeste av bøkene, så jeg trodde ikke den kom til å være kjempe bra.
Er det noen som leser bøkene?
Jeg er ferdig med den SISTE BOKA!!!
Uffavmeg...skal ikke si noen ting. *lol*
cho89
08-19-2007, 11:38 PM
Jeg synes den var bra!
helt til at de tok "Cho chang" som den som tysta på dem,når DET EGENTLIG var vennina hennes som gjorde det!
det ble litt for grov feil!
ellers så var filmen bra, men mere en oppladning til den neste filmen!
=)
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.