PDA

View Full Version : Michael Jackson har den mest loyale fansen

Shadowfax
07-16-2007, 03:32 PM
Loyal fans
Ifølge en undersøkelse som nettopp har blitt utgitt er Michael Jackson fans de mest loyale, ikke at vi ikke visste det.

Kongen av Pop har toppet undersøkelsen, som skulle finne ut om fansen til artister vil kjøpe alt det nye materiale artisten utgir. Analysefirmaet Popscores resultater viser at 82% av MJ fans vil kjøpe alt det han utgir. Dette var den høyeste scoren av alle artistene. Dette var hele 15% over gjennomsnittet på 67%.

Til sammenligning ville kun 47% av Rolling Stones kjernefans helt sikkert kjøpe deres neste album.

Nå må bare MJ få den nye CD-en ut på markedet, for fansen er klar til å kjøpe.

Kilde: MJOAI, Ekstra Bladet.

Silje
07-16-2007, 06:59 PM
Gode nyheter..! Har alltid ment at Michael's fans er utrolig lojale og det merkes jo også..! :)

cho89
07-22-2007, 12:05 PM
hm..forrige melding her ble sletta, teit!

Men, ja han har alltid hatt lojale fans men har blitt sagt tydliger...rukket ut til Media, sånn at de ble trykt at han hadde det!

Mrs_Moonwalker
07-22-2007, 05:08 PM
hm..forrige melding her ble sletta, teit!

Vet ikke helt hva du referrer til, men om du mener at posten din ble sletta ang. samme emne, kan jeg i hvert fall si at det er to tråder om samme subjekt -- en i Michael Jackson Diskusjon, og en i Nyhets Artikler. Jeg ser du har postet i begge. :P

cho89
07-23-2007, 11:25 AM
oki...HAHAHAH..det forklarer jo sitt!:)

Silje
07-23-2007, 12:57 PM
Men, ja han har alltid hatt lojale fans men har blitt sagt tydliger...rukket ut til Media, sånn at de ble trykt at han hadde det!

Synes også at det burde kommet litt mer ut i media..men media vil jo bare fokusere på det negative rundt Michael, eller jeg mener, de finner opp negative ting...da virker det jo også på folk som om ingen liker Michael lenger...det er synd..Media er jo mektig, det er ikke noe nytt i det...bare de kunne brukt det på en positiv måte..