View Full Version : Michael med ny singel før 1. konsert 8.juli! (?)
StinelovesMichael
03-11-2009, 04:51 PM
Michael Jackson releasing new album
Washington (ANI): Michael Jackson is releasing new music before making his return to the stage. Last week, the Thriller star had announced plans to return to stage with a series of live shows at London's O2 Arena in July.
Now, it has emerged that the singer is heading into the studio to record music, reports Contactmusic. Randy Phillips, head of concert promoters AEG Live, confirms, "There will be a new Michael Jackson single before the first date. Michael has got some new music and he is looking for a new way of disseminating his material to his fans."
http://entertainment.oneindia.in/mus...um-110309.html
gal4gal4gal4 HÅPER DET ER SANT
Calaquendi
03-11-2009, 09:49 PM
Oh, NICE! :D
Høres veldig bra ut det her.
Skjer mye om dagen hehe:)
KingOfPop
04-01-2009, 10:53 PM
hadde vært fint med en ny michael jackson cd, men jeg tror dette er: "This Is It"
Sunshine
04-02-2009, 06:07 PM
Hadde jo vært helt topp om han kom med noe nytt før konserten som han fremfører på konserten, eller evt. kommer med en ny sang(overraskelse) på konserten!! Så ja, håper dette er sant:D
KingOfPop
04-04-2009, 08:36 PM
Michael sa det selv: "This Is It". Dette er de siste konsertene han skal ha før han slutter. Jeg tror ikke på at han skal gi ut ny plate, jeg håper, men jeg tror ikke han skal gi ut noe mer nå.
Shadowfax
04-05-2009, 02:19 AM
Michael sa det selv: "This Is It". Dette er de siste konsertene han skal ha før han slutter. Jeg tror ikke på at han skal gi ut ny plate, jeg håper, men jeg tror ikke han skal gi ut noe mer nå.
Ny plate kommer. In Michael we trust8-26-03fruits_apple Han sier han lager ny musikk konstant, han jobber sammen med mange artister. Come on, selvfølgelig kommer det et nytt album. Når er vell heller usikkert. Med MJ vet en aldri. Kan komme i morgen eller om 4 år.
Det er vanskelig å spå men jeg har tro på en av disse to scenarioene:
1. Turne begynner 8 Juli.
2. MJ lanserer en ny singel enten under første konsert eller rett før.
3. MJ fortsetter å lansere musikk under turneen, for å skape ultimat "gratis" reklame.
4. En tid etter de første 30 konserten vil et album komme.
5. Avslutter foreløpig turne planer, med de 20 siste i London.
6. En gang i løpet av dette halve året blir det også lansert en verdens turne som består av 4-5 opptredener i samme by/lokale rundt om på de største arenaene i verden. Slik at flest mulig fans får se hans siste turne. som han sa, This Is It.
1. Turne begynner 8 Juli.
2. MJ lanserer en ny singel enten under første konsert eller rett før.
3. MJ fortsetter å lansere musikk under turneen, for å skape ultimat "gratis" reklame.
4. For å holde flammen oppe vil han lansere singler og musikkvideor i de tre månedene han har fri.
5. Fortsetter å gi ut singler og avslutter foreløpig turne planer, med de 20 siste i London.
6. Plate blir gitt ut kort tid etter siste konsert. Under en måned etter plate-release så kommer de gode nyhetene om at 2. leg av This Is It vil foregå i resten av verden. Han vil opptre 4-5 ganger i samme by/lokale rundt om på de største arenaene i verden. Slik at flest mulig fans får se hans siste turne. som han sa, This Is It.
Om noen vil vedde på om MJ kommer ut med nytt album så BRING IT!
sweet michael2
04-06-2009, 06:06 PM
michael skal ikke PENSJONERES!!?!!!! åh..hvor for vill all det? da få ikke jeg noe annaet enn en show oplevelse og se tilbake på da jo! åhhhhh! det der er LØGN TVERS IGJENNOM!micahel er for glad i det ahn gjør til bare og legge op sånn!! de burde da alle vite nå!og jeg NEKTER og tro på ondsinnet reinspikka RØR?"! ok? uhh sorry da.visss for mye..ok?????? men.jeg mener det bar evl.og.vel......jeg..jegELSKER ham.jeg vil ikke at michael aksl pensjonerer seg..! væææææææææææææææææææær så snill og IKKE gjør det michael.!! michael....! IKKE!! jeg vil ikke at du skal gi opp enneå!! please darling..fdor meee..?? i love you! jeg ELSKER deg! du får ikke lovtil og bare gi opp sånn !! åh please ladet vær en løgn for bare å selge mere! please .....LA DET VÆRE EN PRLØGN!!!!!hilsen en levende red annaj..som bare mener så vel..og vil at michael skal holde på til han er 110 minst..ehh!! love.meg! erh! :D!
Shadowfax
04-06-2009, 07:49 PM
Nei. Sweet Michael2. This Is It.
I lys av de siste postene du har postet så er du herved bannet fra MJOAI forum. Jeg har sendt deg en mail med begrunnelse.
KingOfPop er ingen løgner, denne turneen er Michael's siste, et annet sprøsmål er hvor lang den blir.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.