PDA

View Full Version : Legend har skrevet for Jackson

Mia
07-09-2007, 05:20 PM
Ja, det er vg, men det var en fin artikkel så jeg tenkte jeg kunne linke til den:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=149821

Og jeg har lest flere plasser at han her skulle skrive for Michael så tror nok det er sant.

Ja her er artikkelen, ikke noen nyheter da men:

- Jeg har skrevet sanger til begge albumene, men det betyr ikke at sangene vil være på albumene. De kan velge om de vil bruke dem eller ikke, sier John Legend.

Det er gjentatte ganger blitt uttalt fra Michael Jackson-leiren at det vil komme et nytt album i 2007, og nå begynner listen over kjente artister som har bidratt å bli lang.

Alt om Michael Jacksonher!

Stjernehjelp

I tillegg til John Legend, har det tidligere blitt kjent at blant annet Chris Brown, Ne-Yo, Akon og Will.I.Am har jobbet med Jackson i forbindelse med comebacket.

Les: I studio med Will.I.Am

Både Jackson og Houston har de siste årene fått mye oppmerksomhet for alt annet enn musikken, og det er knyttet stor spenning rundt hvordan de to vil bli mottatt når de kommer med nytt materiale.

John Legend tror begge kan lykkes.

Les også:
Whitney fikk omsorgsretten

- Tilgivende publikum

- Tiden vil vise. Det er mulig for begge å komme tilbake, men det kommer virkelig an på albumene de lager. Publikum er tilgivende hvis noen har en hit.

- Folk kommer til å vente, og hvis de lager musikk som engasjerer folk, tror jeg de vil komme tilbake uten problemer, sier Legend, som har besøkt Norge gjentatte ganger og utropt seg selv til en stor norgesvenn.

- Men det handler ikke bare om albumet. Man må være villig til å gjøre alt som skal til for å markedsføre det, som for eksempel en turné. Jeg tror de er i en posisjon hvor folk ønsker å se hva de kan gjøre, mener Legend.

Jackson-teamet har gjentatte ganger sagt at det nye albumet vil komme høsten 2007, men det er ikke gitt noen offisiell dato. Det er foreløpig ukjen når et eventuelt Whitney Houston-album vil komme.

Silje
07-09-2007, 07:25 PM
Da er det bare å se da, håper vi ikke trenger å vente så veldig lenge..for meg kan han godt samarbeide med Legend..det Michael gir ut blir bra uansett..gleder meg så sjukt!

Mrs_Moonwalker
07-09-2007, 09:44 PM
VG har som vanlig ikke klart å servere rene sannheter i det de skriver, men en grei artikkel lell.

John Legend er en flott artist og ganske sikkert den eneste som er kvalifisert til å jobbe med Jackson blant de navnene som ble nevnt i denne artikkelen. Jeg kan godt like det samarbeidet.

Takk for at du delte med oss, Mia. :thumbsup

Shadowfax
07-14-2007, 07:48 PM
Jeg lurer på hvordan denne platen blir jeg. Han har jo sammarbeidet med så mange nå. Håper bare det blir en MJ plate og ikke en sammarbeidsplate hvis dere skjønnercool3

Uansett gleder jeg meggal4

MJLover
07-14-2007, 11:26 PM
Jeg håper bare at Michael vet hva han gjør. Jeg ser ikke på Akon, Will.I.Am og de andre som gode nok artister til å hjelpe Michael, men håper Michael tar og holder gammel stil og ikke begynner å følge trenden, og vet hvilke tekster skal bort og hvilke skal bli igjen (han skriver jo MANGE sanger for hvert album, og velger bare noen få).

Shadowfax
07-15-2007, 01:59 PM
Jeg håper bare at Michael vet hva han gjør. Jeg ser ikke på Akon, Will.I.Am og de andre som gode nok artister til å hjelpe Michael, men håper Michael tar og holder gammel stil og ikke begynner å følge trenden, og vet hvilke tekster skal bort og hvilke skal bli igjen (han skriver jo MANGE sanger for hvert album, og velger bare noen få).
Jeg tenker noenlunde det samme.. Akon, Will.I.Am, Neff-U, Chris Brown og 50 cent er folk jeg ikke tror kan heve MJ noe særlig. MJ er en av de største i musikkens historie. Å sammarbeide med folk som ikke er i samme level som han selv vil ikke ha stor inflytelse på han. Jeg tror han tjener best å få inspirasjon fra James Brown, Bach, etc... Store musikere. Ikke Akon. Men Michael gjør nok det han synes er best for hans kariere. Han er jo ikke dum i hode så han kommer nok fremdeles til å være Michael Jackson på plata:)

Uansett hva han finner på, jeg gleder meg utrolig myegal4

cho89
07-22-2007, 12:07 PM
Vi har jo alltid vist at Mj har hatt folk som har skrevet for seg, men det blir ikke mye nevnt! ...synd, men forundrer meg ikke at Legend har skrever for han!