View Full Version : Medlem på mjno
Silje
07-07-2007, 08:04 AM
Nå tror jeg de har åpna for nye medlemmer på http://mjnewsonline.com/board/index.php for de av dere som vil registrere dere der..det er hvertfall kommet nye medlemmer der nå så da regner jeg med at det går..Veit ihvertfall om ei som ble glad nå eller Mia? ;) :D
lol jaaagal4 gal4 :D :D :latter
Ja registrete meg idag morres, med en gang jeg så nye poster i nye medlemmer tråden:D
Irlin_aka_B-Jay
07-08-2007, 02:47 PM
hehe nice!
er sykt mange der føler jeg! Digg :D
Silje
07-09-2007, 08:16 PM
Veit, er utrolig mange der..! Mia, hva er nicket ditt der..? :)
uhmm tror det ble Memia, for mia var tatt hehe men jeg tror ikke jeg har skrevet noe der enda da, men det kommer sikkert :latter hehe..
Ballerina
07-12-2007, 10:58 PM
Ble akkurat medlem her, og så må jeg bare si at det var jeg som fikk de til å åpne for registrering på MJNO:latter ! Jeg har prøvd å bli medlem leenge, og så fikk jeg nok og sendte en mail, og så åpnet de ! gal4
Mrs_Moonwalker
07-13-2007, 12:04 AM
Ble akkurat medlem her, og så må jeg bare si at det var jeg som fikk de til å åpne for registrering på MJNO:latter ! Jeg har prøvd å bli medlem leenge, og så fikk jeg nok og sendte en mail, og så åpnet de ! gal4
Velkommen skal du være, Ballerina. :D
Silje
07-16-2007, 07:02 PM
Velkommen..! :D
Så bra du sendte mail..! Har sendt mail jeg og..på vegne av andre, så de skjønte nok at etterspørselen var stor..for det er utrolig mange som har lurt på om ikke de kan åpne på nytt..så er glad de gjorde det..alltid bra med nye medlemmer...både der og her! :D
Håper du vil trives her! :thumbsup
cho89
07-22-2007, 11:42 AM
Jeg tror jeg har vært der eller medlem 1år før det ble stengt for inn melding der!
så jeg har aldri hatt problemer med å komme ditt!
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.